تابلو کائنات چیست؟ فیلم کامل‌ترین آموزش ساخت تابلو آرزوها در ۴ گام

تابلو کائنات یا تابلو آرزوها ابزاری بر اساس قانون جذب و برای شفاف سازی هر آن‌چه می‌خواهید است. در تابلو آرزوها یا Vision Board، تصویری کاملا مشخص از آن‌چه می‌خواهید قرار می‌گیرد تا با تماشا مداوم و تمرکز ذهن، جریان انرژی به سمت آن خواسته هدایت شود. هدایت جریان انرژی به طور مداوم، منجر با خلق خواسته‌ها در زندگی‌ست.

پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر چیز، دوره‌ی کوتاه و رایگان قانون جذب ثروت ما را برای درک کامل از ماهیت این قانون و دروغ‌ و حقیقت و راهکارها ببینید:

دوره کوتاه و رایگان قانون جذب ثروت علی عربی

 

تابلو آرزوها فقط یکی از ابزارهای قانون جذب است. قانون جذب نیاز پیش از هر چیز نیاز به برنامه‌ریزی دوباره‌ی ضمیر ناخودآگاه دارد که این‌جا در طرح طلایی در خصوص این مبحث عظیم، یک محصول همه جانبه تولید شده. اساس قانون جذب، لیاقت است و هر کاری که در جهت آن انجام می‌شود، در نهایت برای رسیدن به شایستگی جذب است. برای اطلاعات بیشتر از محصول “برنامه‌ریزی ذهن لاکشری” (جعبه ابزار جذب ثروت) کلیک کن و با کامل‌ترین آموزش ساخت تابلو آرزوها با من باش.

 

ویدیو آموزش ساخت تابلو آرزوها


تماشا در یوتوب

 

تابلو آرزوها چیست و ارتباط آن با قانون جذب چگونه است؟


تابلو کائنات (Vision Board) یا تابلو رویاها (Dream Board) یکی از بزرگ‌ترین و کاربردی‌ترین تکنیک‌های قانون جذب است که در فیلم مستند راز با یک داستان زیبا، حیرت آور و واقعیِ یکی از اساتید قانون جذب، جان آساراف (John Assaraf)، به صورت گسترده به دنیا معرفی شد. اطلاع از قانون جذب و عملکرد آن پیش نیاز این مطلب است. قانون جذب عشق و پول به خصوص در ایران آموزش درستی نداشته و حتی در فیلم مستند راز نیز یکی از اساسی‌ترین مراحل اجرایش از قلم افتاده. پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه‌ی این مطلب در این سایت با حقیقت و آموزش قانون جذب آشنا شوید.

ضمیر ناخودآگاه نمی‌تواند تمایزی میان واقعیت و خیال واقع شود؛ پس می‌توان با تلقینات مثبت از طریق کلام و تصاویر، به آن نفوذ و در ذهن یک خیال را به واقعیت تبدیل کرد. گرچه موضوع به این سادگی نیست و لازم است که ابتدا ویدیو دروغ قانون جذب و اشتباه بزرگ تجسم را در این سایت تماشا کنید.

ضمیر ناخودآگاه چه در جهت رشد و سازندگی و چه تخریب، قدرت بی‌اندازه‌ای دارد. در واقع میزان قدرتش قابل تصور هم نیست. اگر خواسته‌ای در ضمیر ناخودآگاه به اندازه‌ی کافی شفاف و روشن شده باشد، طبق قانون جذب بدون شک در زندگی نمایان می‌گردد.

با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و به کار بستن مراحل قانون جذب می‌توان به سرعت یک خواسته را به واقعیت تبدیل کرد. تصویرسازی ذهنی و تجسم یکی از اساسی‌ترین مراحل قانون جذب است. تصویرسازی شما تنها در ذهن‌تان است و تا شکلی مثل یک تصویر واقعی به خود نگیرد، نمی‌تواند تا آن اندازه قدرتمند ظاهر شود. خوب است که خواسته‌ی خود را به طور مستمر در ذهن تجسم کنید، اما تا تصویری مشخص از آن را در اطراف خود، در جایی که به صورت مداوم چشم بر آن است نداشته باشید، نمی‌توانید به طور دائم فرکانس ذهن خود را با آن خواسته هم‌جهت کنید.

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها

 

همه چیز انرژی‌ست و انرژی فرکانس مشخصی دارد؛ بر اساس قانون جذب، هنگامی شما به خواسته‌ی خود دست می‌یابید که فرکانس ذهن‌تان با فرکانس آن خواسته هم‌جهت شده باشد. با استفاده از تکنیک تابلو کائنات یا تابلو آرزوها، ارتعاش ذهن‌تان در مدار آن خواسته ثبات پیدا می‌کند.

تابلو آرزوها مجموعه‌ای از تصاویر و نوشته‌های مربوط به خواسته‌های‌تان در زندگی است. حتی اگر فرد فعال و با تجربه‌ای در استفاده‌ی آگاهانه از قانون جذب باشید، تنها در شرایط خاص می‌توانید تصویرسازی ذهنی و فرایند تجسم را در ذهن خود داشته باشید. باقی روز شاید درست برعکس آن احساس و تجسم شما پیش رود. شاید با احساس خوبی از خواب بیدار نشوید یا با احساس خوبی مشغول به کار نشوید و فکرتان درگیر هزار مسئله کاری و خانوادگی باشد. شاید تمرینات مدیتیشن را یاد ندارید و انجام نمی‌دهید. از همین رو می‌بایست با ساخت یک تابلو کائنات و قرار دادن آن در معرض دید، فرایند تجسم را به طور مستمر دنبال و با تصویرسازی ذهنی و تجسم خلاق، آن تصاویر را در ذهن کاملا زنده کنید.

با یک جستجوی ساده متوجه خواهید شد که افراد بزرگ و ثروتمند بسیار زیادی از این تکنیک در زندگی خود استفاده کرده‌اند؛ و از آن عجیب‌تر، حیرت خواهید کرد وقتی که ببینید تا چه اندازه دقیق، درست به همان چیزی که در تصاویر خود داشته‌اند، دست یافته‌اند. تابلو آرزوها مجموعه تصاویری از داشته‌های آینده‌ی شماست.

اگر تصمیم به ساخت تابلو کائنات خود گرفته‌اید، یعنی ذهن شما آماده‌ی پذیرش خواسته‌های‌تان شده و در مرحله‌ی زیبایی از زندگی قرار دارید. فراموش نکنید که این مرحله در کنار تمام زیبایی‌ها، بسیار متزلزل و نیازمند پشتکار زیادی است. با آموزش ساخت تابلو آرزوها در ۴ گام با ما همراه باشید.

 

آموزش ساخت تابلو آرزوها در ۴ گام:

۱- واقعا چه می‌خواهید؟ انتخاب هدف


قبل از برداشتن هر قدم در زندگی، نیاز به هدف گذاری درست دارید. لازم است بدانید که واقعا چه می‌خواهید؟ آیا خواسته‌ای که اکنون دارید همان چیزی است که برایش ساخته شده‌اید؟ این سوال خطرناکی‌ست و ممکن است از همین ابتدا باعث کج گذاشته شدن خشت اول شود. ما بسیاری از مواقع خواسته‌های خود را از داشته‌های دیگران انتخاب می‌کنیم، نه بر اساس شناخت علاقه‌ی ذاتی خود.

دست یافتن به خواسته‌ای که برای ما نیست شدنی‌ست، اما بسیار سخت است و در نهایت برای‌مان آن شادی‌ای که انتظارش را داشتیم نخواهد داشت. چرا که هماهنگ شدن با فرکانس انرژی آن خواسته، با ژن‌های ما سازگار نبوده است. ما هر کدام یک یا چند علاقه‌ی ذاتی داریم؛ هر کدام یک سبک زندگی به‌خصوص برای خود می‌خواهیم – هرچند که به احتمال زیاد اکنون نمی‌دانیم. دست یافتن به طرح طلایی زندگی، یافتن همین مسیر و علاقه‌ی اختصاصی و شخصی خودمان است؛ و چه بسا آن چه که واقعا برای ما ساخته شده و همین حالا در جایی حضور دارد، بسیار بسیار عظیم‌تر از چیزی باشد که در زندگی افرادی که الگو قرار داده‌ایم می‌بینیم و می‌خواهیم.

برای گام اول، هیچ پیشنهادی بهتر از مطالعه و انجام تمرینات کتاب زندگی خود را طراحی کنید وجود ندارد. این کتاب چکیده‌ی یک دوره‌ی هزار دلاری از دانشگاه استنفورد و مطالعه‌ی آن ضروری‌ست.

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها

 

 

من این کتاب را در اولین گام ایجاد طرح طلایی به فارسی ترجمه کرده و در این سایت قرار داده‌ام. این کتاب را قبل از هر اقدامی در زندگی، دانلود و در تلفن همراه یا تبلت خود مطالعه کنید.

علاوه بر فهم علاقه‌ی ذاتی، برای ساخت یک تابلو کائنات هدفمند و قوی، نیاز به توانایی هدف گذاری و تصمیم گیری دارید. فرض کنید ما پنج انتخاب داریم که هر کدام‌شان نیازمند یک زندگی کاملا مستقل و جدا از دیگری‌ست. پس عملا رسیدن به هر پنج تا ممکن نیست. هدف گذاری و تصمیم گیری در این مواقع کار دشواری است.

اتفاق بدتر وقتی رخ می‌دهد که در تابلو کائنات خود تصاویری از موارد متناقض با هم قرار دهیم! این یعنی هیچ شفافیتی در زندگی ما وجود ندارد. ما نمی‌دانیم که هستیم، چه می‌خواهیم و طرز کار دنیا و زندگی چگونه است. ما از ابتدای کار همه چیز را با تناقض شروع کرده‌ایم. برای شفاف سازی خواسته‌ها اقدام به تهیه تصاویر دلخواه خود کرده‌ایم در حالی‌که خودِ هدف هنوز به شدت مبهم و تاریک است.

پس نیاز است که با هدف گذاری و تصمیم گیری درست آشنا باشیم و بتوانیم مسیر خود را شفاف ببینیم. توضیح بیشتری نیاز نیست چرا که بهترین منبع مورد نیاز شما “کتاب زندگی خود را طراحی کنید” است. قبل از هر اقدام، سی روز را به مطالعه و انجام تمرینات آن اختصاص دهید. تا مطالعه‌ی این کتاب را آغاز نکنید، هرگز از اهمیت مرحله‌ی اول و شناخت علاقه‌ی خود مطلع نخواهید شد.

 

۲- تهیه لیست خواسته‌ها


تا گام اول را تکمیل نکرده‌اید، سراغ این گام نیایید. بعد از شفاف سازی و انتخاب بهترین هدف، طرح و برنامه‌ی زندگی که ما این‌جا طرح طلایی می‌نامیم، نوبت به تهیه فهرستی جامع از تمام مراحل و چیزهایی است که در راه رسیدن به هدف خود قرار است به آن‌ها دست یابیم. یک ماشین خاص، قرار گرفتن در یک گروه خاص، خرید یک خانه یا آپارتمان در یک منطقه‌ی مورد نظر.

بعد از هدف گذاری و درک طرح اختصاصی زندگی، لیست اهداف خود را می‌توانید بدون هیچ گونه شک و دودلی، با اوج شفافیت و جزئیات روی کاغذ آورید. چون خودروی شما در این لیست دیگر یک خیال واهی نیست؛ بخشی از طرح و نقشه‌ی زندگی‌تان است. با ابزارهای کتاب زندگی خود را طراحی کنید، این خواسته‌ها طبق نقشه‌ی راه زندگی‌تان، با جزئیات دقیق و متناسب با شخصیت و استعدادهای شما تعیین گشته و روی کاغذ نوشته شده.
متأسفانه آموزش‌ها و گفته‌هایی که این روزها در مورد تابلو کائنات یا تابلو آرزوها وجود دارد، بدون هیچ تمرین عملیِ ایده یابی و شناخت استعدادهای درونی، تنها افراد را تشویق به لذت بردن و تماشای رویای چیزهایی که دوست دارند می‌کند. خوب است که همه چیز را مداوم ببینید، تا ندانید که خیلی چیزها امروز برای عده‌ای واقعا وجود دارند، تصویری از آن‌ها در سر نخواهید داشت. وقتی که ندانید، نمی‌توانید تجسم کنید.

اصلا سری ویدئوهای دوپینگ تصویرسازی ذهنی برای قانون جذب در این وب‌سایت به همین منظور تولید می‌شود؛ اما این مرحله، تنها بعد از گذشتن از مرحله‌ی اول مفید خواهد بود.

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها

 

توانایی انتخاب اهداف صحیح وقتی به دست می‌آید که در ترسیم نقشه‌ی ذهنی مهارت کافی به دست آورده باشید. استعدادهای واقعی خود را شناخته باشید؛ و بدانید که تنها علاقه به یک چیز، دلیل بر استعداد شما در آن نیست.

تابلو آرزوها بر اساس خیال ایجاد نمی‌شود و این بخش از قلم افتاده در آموزش‌های ایرانی ساخت این تابلو است. علاقه به یک رشته و یک شغل خاص و عشق دست یابی به یک مدرک خاص، می‌تواند ریشه در چندین جا علاوه به علاقه‌ی ذاتی شما داشته باشد.

شاید فردی که به آن موقعیت و این چیزها دست یافته را دوست دارید و او را الگو قرار داده‌اید. شاید از تماشای سبک زندگی او لذت می‌برید و این باعث شده که اشتیاق به کاری که او انجام می‌دهد را در خود حس کنید. شاید از حضور در جمعی با این دستاوردها احساس لذت بینهایت کرده‌اید و خود را کاملا متعلق به آن‌جا دانسته‌اید.

می‌توانید در هر آن‌چه که به هر دلیل می‌خواهید، وارد شوید و مهارت پیدا کنید. اما هرگز تبدیل به بزرگ‌ترین فرد آن‌جا نخواهید شد. لذت و عظمت شما زمانی نمایان می‌گردد که با علم بر آن‌چه واقعا می‌خواهید و برایش ساخته شده‌اید، در مسیر اختصاصی خود حرکت کنید. آن وقت است که چشم‌ها به سمت شما می‌چرخد و عده‌ای خیلی زیاد، کورکورانه به دنبال‌تان راه می‌افتند.

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو آرزوها مجموعه تصاویری از داشته‌های آینده‌ی شماست.

 

لیست اهداف تابلو آرزوهای خود را مختص خود، بدون فکر به مردم و بعد از مطالعه‌ی کتاب زندگی خود را طراحی کنید روی کاغذ بنویسید.

 

۳- جمع آوری تصاویر تابلو کائنات


وقتی که لیست پر جزئیات و شفاف اهداف خود را مشخص کردید، می‌توانید به راحتی به دنبال تصاویر مرتبط با آن‌ها بگردید. یکی از منابع خوب این عکس‌ها، مجله‌های خارجی هستند که تصاویر با کیفیتی برای تابلو کائنات شما دارند. ورق زدن مجله‌های زیبای خارجی با یک فنجان قهوه و انتخاب هر آن‌چه در زندگی بر اساس اهداف شفاف خود می‌خواهید، کاری بسیار لذت بخش است.

اما اگر از قبل این قبیل مجله‌ها را در اطراف خود ندارید، شاید خرید آن‌ها هزینه‌ی بالایی داشته باشد. پس در این‌جور مواقع بهترین راهکار، گشت و گذار در اینترنت و یافتن بهترین تصاویر و سپس چاپ آن‌هاست.

مزیت این شیوه ابتدا، استفاده از بزرگ‌ترین منبع جهان یعنی اینترنت و بعد چاپ روی جنس کاغذ دلخواه و به ابعاد دلخواه است. در سایت‌هایی مثل شاتر استاک دات کام (Shutterstock) تنها کافی‌ست چیزی که در نظر دارید را جستجو کنید تا با بهترین تصاویر با بالاترین کیفیت رو به رو شوید. این سایت‌ها پولی هستند و برای هر عکس می‌بایست مبلغی پرداخت گردد اما در صورتی که به بالاترین کیفیت عکس‌ها نیازی نداشته باشید، سایت‌هایی هستند که عکس‌های این سایت‌ها را به رایگان با کیفیت معمولی در اختیار می‌گذارند.

هنگامی که به قصد افزودن یک تصویر به تابلو کائنات، در حال تماشای تصاویر گوناگون هستید، بخشی از ذهن شما کنترل را به دست می‌گیرد. همان بخش که علاقه‌ی بسیار شدیدی به تحلیل و نقد همه چیز دارد و تا به امروز حدود ۹۰ درصد از سرعت و انرژی شما را کاهش داده است.

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها

 

هنگام انتخاب تصاویر مورد نظر بعد از طی کردن مرحله‌ی اول یعنی انتخاب هدف و تهیه لیست خواسته‌ها، آن بخش منتقد را کاملا کنار بگذارید و کاملا به احساس خود در مورد هر تصویر توجه کنید.

رعایت این نکته به شدت حیاتی است زیرا چنین سوالاتی ممکن است در ذهن ایجاد گردد:

  • این واقعا برایم زود است
  • هنوز به این مرحله نرسیده‌ام
  • این خواسته در شرایط حاضر کاملا دست نیافتنی‌ست
  • می‌ترسم که این خواسته‌ام تحقق نیابد

در حال حاضر، هدف بلند مدت و طرح طلایی زندگی خود را در گام اول مشخص کرده‌اید؛ پس بدون نگرانی، فقط و فقط به احساس و لذتی که هر تصویر برای‌تان دارد توجه کنید. احساس است که قانون جذب را فعال می‌کند، نه تجزیه تحلیل و منطق! و احساسی که با لذت همراه شود انرژی صد برابر دارد. تصاویری را انتخاب نمایید که با آن‌ها احساس لذت می‌کنید.

نکته‌ی دیگری که هنگام انتخاب تصاویر می‌بایست توجه کنید، که باز از همان بخش کورتکس جلوی پیشانی و بخش منتقد شما نشات می‌گیرد، این است که تصویر ایده‌آل شما وجود خارجی ندارد. همان‌طور که زندگی ایده‌آل‌تان وجود ندارد. ایده‌آل‌ها را باید فراموش کرد و خود را برای پذیرش هر چیز تازه‌ای که کائنات تقدیم می‌کند پذیرا کرد و باز نگه داشت.

هنگام فکر به ایده‌آل‌ها دریچه‌های دریافت از کائنات بسته می‌گردند چرا که ما همه چیز را مو به مو برای خود تعریف کرده‌ایم و کاری به جهان خارج از خود نداریم.

در حالی که در جهان خارج از ما چیزهایی بی‌نهایت بزرگ‌تر، زیباتر و بهتر از خواسته‌ای که مو به مویش را با جزئیات تمام، برای خود شخصی سازی کرده‌ایم وجود دارد. هنگام تصویر سازی و تجسم ذهنی می‌بایست همه چیز را تا جای ممکن با وضوح در ذهن تخیل کرد اما نباید به آن جزئیات با اصرار و سماجت هر روز پافشاری کرد.

مهم، هدف است. شاید اگر به آن مقام و ثروت مورد نظر خود دست یابید، چیزهایی را به خواسته‌های امروز خود جزئیات ترجیح دهید. شفاف کردن خواسته‌های‌تان را با اصرار بر ثابت نگه داشتن آن‌ها اشتباه نگیرید. در دنیا، همیشه چیز بهتری وجود دارد. شما را تشویق به حرص زدن نمی‌کنم، اما هر روز می‌توانید چیز تازه‌ای با اوج جزئیات در راستای هدف اصلی خود تجسم کنید. گفتم در راستای هدف اصلی خود، و این یعنی بدون گام اول، تمام این کارها بی‌معناست.

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو کائنات چیست؟

 

شیوه‌ای دیگر و البته جسورانه‌تر در جذب خواسته‌ها این است که به طور واقعی خود را در موقعیت داشتن آن‌ها قرار دهید و تصویر یا ویدئویی از خود تهیه کنید.

می‌توانید با دوستی به نمایشگاه اتومبیل بروید و پشت فرمان ماشین دلخواه‌تان، تصویری از خود تهیه کنید. یا برای خرید خانه‌ی آرزوهای‌تان با مراجعه به بنگاه‌های معاملات املاک، سری به خانه‌ها بزنید و از دوست خود بخواهید که تصاویری از شما هنگام بازدید تهیه کند. این کار جسورانه یک تیر با دو نشان است. شما قانون جذب را با این حربه با نهایت انرژی به عمل می‌آورید.

 

۴- چیدن تصاویر در تابلو کائنات


تابلو کائنات می‌تواند یک مقوای ساده باشد، یک تابلو اعلانات حرفه‌ای باشد و یا بدون استفاده از هیچ تابلو، با اختصاص دادن کل دیوار به تصاویر مورد نظرتان تهیه شود. بسته به نیاز و بودجه‌ی خود می‌توانید از انواع تابلوهای اعلانات استفاده کنید. تابلو اعلانات معمولی از چسباندن یک پارچه ضخیم یا نمد روی یک ام دی اف ساده و قاب گرفتن آن به دست می‌آید. قاب دور آن می‌تواند یک قاب PVC با طرح‌های زیبا و گوناگون باشد که در ساخت و قاب گیری، فرقی با ساخت قاب عکس PVC ندارد. سفارش قاب را می‌توانید به تمام قاب‌سازی‌ها بدهید.

نوع زیباتر و گران‌تر تابلو اعلانات، تابلو شیشه‌ای است. مزیت این تابلو به جز ظاهر شیک، توانایی نوشتن روی آن با ماژیک وایت برد است. روی این تابلوها می‌بایست تصاویر را آن طوری که دوست داریم و دل می‌گوید، با نوار چسب بچسبانیم.

نوع گران‌تر اما، تابلو اعلانات مغانطیسی است که روی این تابلو دیگر نیازی به چسباندن نیست و می‌توان هر عکس را با پین‌های مغناطیسی روی تابلو نگه داشت. تابلوهای مغناطیسی می‌توانند تبدیل به بخشی از دکوراسیون داخلی لوکس منزل شوند.

باید توجه داشت که این‌ها تماما ظواهر است و هیچ ارتباطی با قانونی جذب ندارد. اهمیت زیاد به ظاهر باعث ایجاد وسواس می‌شود و وسواس قاتل قانون جذب است. قانون جذب اهمیت نمی‌دهد که تصاویر شما با کیفیت پیکسلی روی تابلو آرزوهای مقوایی چسبانده شده یا با اوج وضوح روی گران‌ترین آن‌ها. برای قانون جذب تنها احساس شما و انرژی حاصل از آن است که اهمیت دارد. اگر هر بار با تماشای تابلو آرزوهای خود به وجد آمدید، به شما تبریک می‌گوییم. چرا که عظیم‌ترین نیروی کائنات را فعال کرده‌اید.

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها

 

بهتر است که در پایین هر تصویر یک جمله‌ی قدرتمند با کلمات تاکیدی مربوط به آن تصویر یادداشت نمایید. مهم است که همه چیز در اوج اختصار باشد. مغز شما کمتر از آن‌چه تصور می‌کنید توانایی هضم دارد. به همین علت است که قدرت یک جمله‌ی کوتاه بارها بیشتر از چند جمله‌ی بلند و با معانی بسیار زیاد است. برای به ثمر رسیدن تمام این تلاش‌ها، نیاز است که تابلو آرزوهای خود را در معرض دید قرار دهید. جایی که چشم به طور مداوم روی آن باشد.

دقایق قبل از خواب قدرتمندترین لحظه‌ی شبانه روز برای تجسم و فعال کردن قانون جذب است. به همین خاطر است که جک کنفیلد اسکناس صد هزار دلاری ساختگی خود را به سقف چسبانده بود.

تابلو کائنات خود را هنگام خواب در برابرتان قرار دهید و هنگام بستن چشم‌ها، تصاویر آن را زنده کنید و در فرآیند تصویرسازی ذهنی و تجسم به خواب روید. این تکنیک قانون جذب، قدرتی بی‌نهایت بالا دارد.

 

برنامه تابلو آرزوها


امروز در دنیایی به سر می‌بریم که بزرگ‌ترین شکل بازاریابی، بازاریابی محتواست و این یعنی تمام شرکت‌ها و حتی افراد معمولی دست به ساخت فیلم و عکس و نوشته از محصولات خود و یا خریدهای‌شان می‌زنند. در مجله‌های آنلاین بزرگ نیز، عده‌ای مسئولیت بررسی همه جانبه‌ی محصولات تازه را دارند.

چند سالی است که ویدئوهای آنباکسینگ یا جعبه گشایی بسیار محبوب شده‌اند. در این ویدئوها فردی بعد از خرید محصول خود، از باز کردن جعبه‌ی محصول تا بیرون کشیدن و کار کردن با آن فیلمی تهیه می‌کند و در فضای مجازی و به خصوص یوتوب قرار می‌دهد. این روزها حتی بنگاه‌های معاملات املاک نیز فیلم‌هایی از املاک خود به صورت تمام مبله تهیه و منتشر می‌کنند.

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها

 

علاوه بر تماشای دائم تابلو کائنات، شما می‌بایست این قبیل فیلم‌ها را نیز در راستای اهداف و خواسته‌های خود پیدا و در یک پوشه‌ی خاص ذخیره کنید. در انتخاب فیلم‌ها، می‌بایست درست با همان اصول انتخاب تصاویر عمل کنید. با دل خود انتخاب کنید. تماشای این ویدئوها نیز بهتر است به طور روزانه انجام گردد.

ویدئو زنده است، در یک ویدئو فردی در حال کار با رویای شماست و یا در آن قدم می‌زند. می‌بینید که یک نفر رویای‌تان را در اختیار دارد پس بخش منتقد مغزتان کمی فروکش می‌کند، و جای خود را به یک حس خیلی زنده و فعال می‌دهد.

یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های ما در وب‌سایت طرح طلایی، انتشار و به روز رسانی مداوم سری ویدئوهایی تحت عنوان “دوپینگ تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق برای قانون جذب” است.

این سری ویدئوها، با هدف تجسم و باروری ذهن شما با تماشای زنده‌ی بهترین مکان‌ها، بهترین روابط، احساسات خوب، عشق، تفریح و بهترین داشته‌ها، ساخته و منتشر می‌گردند. در این ویدئوها جملات تاکیدی مورد نیاز شما نیز وجود دارند.

با ما همراه باشید و این ویدئوها را به طور دائم تماشا کنید. حتی اگر تصاویر و ویدئوهای مربوط به خواسته‌های خود را با اطمینان تمام انتخاب کرده‌اید، باز از تماشای بقیه دست نکشید. ذهن می‌بایست به شکل مستمر بارور گردد.

اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی دارید، مطالعه این موضوع در سایت huffpost.com را پیشنهاد می‌کنم.

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها

 

تابلو کائنات در کتاب و فیلم راز


مطالعه کتاب راز درست به اندازه‌ی کتاب زندگی خود را طراحی کنید ضروری است. اگر تا کنون کتاب راز نوشته‌ی راندا برن را مطالعه نکرده‌اید این‌جا ترجمه‌ی بخشی از آن را که از قول جان آساراف روایت می‌شود و به تابلو کائنات اختصاص دارد را قرار داده‌ام:

من با علم و آگاهی بر قانون جذب، دوست داشتم که آن را عملی کنم تا ببینم چه می‌شود. در سال ۱۹۵۵ میلادی من چیزی به اسم تابلو آرزوها برای رسیدن به خواسته‌هایم درست کردم؛ خواسته‌هایی مثل اتومبیل و ساعت مچی مورد علاقه‌ام، همسر رویاهام. من تصویری از هر آن‌چه می‌خواستم تهیه کردم و روی تابلو آرزوها چسباندم. هر روز که در دفترم می‌نشستم به آن خیره می‌شدم و تصاویر را در ذهن تجسم می‌کردم. احساسم هنگام تجسم به شکلی بود که انگار از قبل آن‌ها را به دست آورده‌ام.

داشتم خودم را برای جا به جایی آماده می‌کردم. ما تمام مبلمان، وسایل و جعبه‌ها را داخل انباری گذاشته بودیم. طی پنج سال گذشته، ما سه بار جا به جایی داشتیم. که سرانجام به این‌جا در کالیفرنیا رسید، من این خانه را خریدم، یک سال بازسازی رویش انجام دادم و بعد تمام وسایل آن پنج سال گذشته را به این‌جا آوردم. یک روز صبح پسرم کنن به دفتر کارم آمد. جلوی در اتاق جعبه‌ای بود که پنج سال تمام دورش چسب خورده بود. پسرم پرسید: “بابا چی داخل این جعبه هست؟” من گفتم: “تابلوهای تجسمم داخلش هست.” او پرسید: “تابلو آرزوها دیگر چیست؟” گفتم: “تابلویی است که خواسته‌ها و اهدافم را رویش می‌چسبانم. عکس‌هایی از اهدافم را به عنوان چیزی که در زندگی می‌خواهم قیچی می‌کنم و روی آن می‌چسبانم.” پسر من پنج سال و نیم بیشتر نداشت و گیج شده بود؛ پس کنارش رفتم و گفتم: “عزیزم بگذار نشانت دهم، این طوری بهتر می‌فهمی.”

 

تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها
تابلو کائنات چیست؟ آموزش ساخت تابلو آرزوها

 

جعبه را باز کردم و روی تابلو آرزوهای من خانه‌ای بود که پنج سال پیش تجسم کرده بودم. نکته‌ی حیرت انگیز این بود که ما داشتیم در آن خانه زندگی می‌کردیم؛ نه خانه‌ای شبیه به آن – در واقع من خانه رویاهای خود را بی‌آنکه بدانم خریده و بازسازی کرده بودم. به آن عکس که نگاه می‌کردم اشکم سرازیر شد؛ شدیدا منقلب شده بودم. کنن پرسید: “چرا گریه می‌کنی؟” بالاخره توانستم طرز کار قانون جذب را درک کنم. بالاخره قدرت تجسم را درک کردم. بالاخره تمام چیزهایی را که در موردشان خوانده بودم و یک عمر برای‌شان فعالیت کرده بودم و با آن شرکت‌های زیادی را تاسیس کردم فهمیدم. تجسم و تصویر سازی قانون جذب در مورد این خانه‌ام جواب داده بود. من خانه‌ی رویاهایم را خریده بودم و خودم خبر نداشتم.


من تابلو آرزوهای بسیاری برای خود و دیگران ساخته‌ام و در این مقاله سعی داشتم تا تمام تکنیک‌های لازم و پیش نیازهای ضروری آن را معرفی کنم. امیدوارم این مطلب در ساخت تابلو کائنات شما کمک شایانی کرده باشد. در آینده حتما منتظر اطلاعات بیشتر از طرح طلایی باشید و باز به ما سر بزنید. اگر سوال یا تجربه‌ی خاصی درباره‌ی قانون جذب و تابلو کائنات دارید، در بخش نظرات به ما اعلام کنید.

قانون جذب تا به امروز موجب از دست رفتن سرمایه و خسارات جانی و حتی مرگ افراد زیادی بوده و برای بسیاری افراد، درست عکس تجسم آن‌ها را به زندگی آورده. اما نگران نباشید. برای در امان ماندن و جلوتر رفتن از اشتباه میلیون‌ها انسان، برای تماشای ضروری‌ترین ویدیوی این سایت یعنی دروغ و تنها راز قانون جذب و بررسی علمی آن کلیک کنید.

۴.۷/۵ - (۶ امتیاز)
این موارد برای شماست:
اشتراک در
اطلاع از
guest
17 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها