قوانین و مقررات طرح طلایی علی عربی

شرایط و قوانین استفاده از کلیه مقالات، ویدیوها، محصولات و برنامه‌های طرح طلایی علی عربی

 

ورود کاربران به وب‌سایت طرح طلایی و استفاده از محصولات و کلیه رسانه‌های طرح طلایی و سایر خدمات ارائه شده توسط طرح طلایی علی عربی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌ها و خدمات طرح طلایی‌ست. هر ثبت سفارشی نیز به معنای پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین طرح طلایی از سوی کاربر است. شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‌های قبلی محسوب می‌شود.

 

قوانین عمومی


کلیه اصول و رویه‌های طرح طلایی کاملا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های طرح طلایی تغییراتی ایجاد شود در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مراجع، مشتری یا کاربر


مشتری کاربر یا مراجع به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات طرح طلایی اقدام نماید.

 

ارتباطات الکترونیکی


هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات طرح طلایی استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به ما ایمیل می‏‌زنید یا در پلتفرم‌های اجتماعی پیغام ارسال می‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که طرح طلایی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، ممکن است که طرح طلایی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی


طرح طلایی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

طرح طلایی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند. در واقع با استفاده از سایت طرح طلایی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط طرح طلایی جزئی از اموال طرح طلایی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار طرح طلایی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای طرح طلایی محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط طرح طلایی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار طرح طلایی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای طرح طلایی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات طرح طلایی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.aliarabi.co است. وب سایت طرح طلایی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.aliarabi.co و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

محصولات، خدمات و کوچینگ


کلیه محصولات طرح طلایی به صورت دیجیتال و قابل دانلود عرضه می‌گردند. طرح طلایی به مخاطبان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز امکان ثبت سفارش و دانلود آنی می‌‏دهد. در صورت ثبت نام، کلیه سفارشات بلافاصله بعد از پرداخت از طریق پنل کاربری قابل دانلود است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.

کوچینگ، مشاوره نیست و کوچ، مشاور نیست. کوچینگ به معنای مربی‌گری‌ست و هدف، هدایت مراجع به سمت و سوی خاصی نیست. هدف از کوچینگ تنها باز کردن گره‌ها با قرار گرفتن دوستانه در کنار مخاطب است؛ لذا هرگونه مقایسه‌ی کوچینگ با مشاوره چه در زمینه‌ی تکنیک‌ها و چه سیاست‌های قیمت گذاری از ریشه اشتباه و مردود است.

 

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب


سایت طرح طلایی ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل طرح طلایی نیستند و سایت طرح طلایی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت طرح طلایی این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏‌هایى که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های سایت طرح طلایی لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از طرح طلایی اداره می‌کنند، بنابراین سایت طرح طلایی نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت طرح طلایی باشد، خود برعهده خواهید داشت.

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند. بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد. نمایش نظرات کاربران در سایت نیز به هیچ وجه به معنی تایید طرح طلایی درباره محتویات نظر نیست.

  1. تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
  2. کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.
  3. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را اشتباه دانستید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید.
  4. نام کاربر ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.
  5. کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران می‌بایست از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.
  6. برای شرکت کنندگان دوره‌ها و محصولات طرح طلایی، فضایی مختص پرسش‌های احتمالی وجود دارد؛ لذا نظرات و پرسش‌های پیرامون محصولات و سایر ارائه‌های خصوصی در فضای عمومی تایید نخواهد شد.
  7. کاربران می‌بایست از بازنشر شایعات و اطلاعات اشتباه و گمراه کننده جدا خودداری نمایند.
  8. ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
  9. لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
  10. کاربران در نظر داشته باشند که طرح طلایی، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند.

 

محتوا


  • کلیه محتوای طرح طلایی علی عربی در سایت طرح طلایی و سایر پلتفرم‌های تحت اختیار، هرگز به عنوان درمان کلینیکال معرفی و توصیه نشده و نمی‌شود. کلیه‌ی محتوا، محصولات و هر گونه ارائه و خدمات طرح طلایی علی عربی برای مخاطبانی با اختلالات روانی بالینی نیست. علی عربی هیچ‌گونه ادعای روانشناسی در هیچ فضایی نداشته و ندارد و روانشناسی انرژی شاخه‌ای بسیار مجزا از روانشناسی است. کوچینگ نیز حیطه‌ای جدا از مشاوره است و کلیه مسائل جدی روانی می‌بایست زیر نظر روانپزشک رفع و رجوع گردد.
  • علی عربی و طرح طلایی هرگز وابسته به هیچ فرد، گروه یا طرز فکر خاصی نیست.
  • کلیه محتوای سایت طرح طلایی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است و همیشه با صلاح‌دید مراجع ویرایش می‌شود.
  • هیچ محصول طرح طلایی شامل مشاوره یا کوچینگ خصوصی نیست.
  • طرح طلایی اجازه انتشار هر تصویر و فیلم یا صدای دریافتی از مخاطبان را در تولید هر گونه محتوا دارد.

 

وب ‏‌سایت طرح طلایی هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت طرح طلایی تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

سایت طرح طلایی ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

© کلیه محتویات سایت طرح طلایی شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت طرح طلایی تعلق دارد.

 

قوه قهریه


تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، طرح طلایی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

طرح طلایی خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.