ویدیو بلاگ جادوی ذهن

آغاز تغییر یک اتفاق کوچک است

مدیتیشن جذب عشق از دست رفته - فعال‌سازی قانون جذب عشق

پیشرفته‌ترین مدیتیشن جذب عشق از دست رفته – باز کردن چاکرای قلب با فرکانس ۵۲۸Hz و فعال‌سازی قانون جذب عشق

مدیتیشن جذب عشق از مجموعه مراقبه وی‌آی‌پی سلطه با ذهن هست که همزمان با نسخه‌ی انگلیسی به فارسی نیز توسط علی عربی کوچ بین‌المللی ارائه می‌گردد. این مراقبه با ۱۱ لایه صدا، برای باز کردن چاکرای قلب روی فرکانس ۵۲۸ هرتز و فعال‌سازی قانون جذب عشق تنظیم شده. مدیتیشن جذب عشق شامل سابلیمینال جذب عشق از دست رفته، جملات تاکیدی، ضرب‌های باینورال برای تنظیم امواج مغز و تصویرسازی ذهنی جذب عشق است.
مطالعه و تماشا
مجموعه مراقبه علی عربی با فرکانس جذب به نام سلطه با ذهن

چگونه ارتعاش بالا داشته باشیم؟ شاهراه شماره ۱ جذب خواسته‌ها + ویدیو

با حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌ی مدیتیشن و مراقبه، سابلیمینال، هیپنوتیزم، جملات تاکیدی و فرکانس‌های اختصاصی جذب با ما همراه شوید.
مطالعه و تماشا
جذب فوری ثروت چگونه است و چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

با قانون جذب خانه‌دار شدم – قانون جذب چیست و چگونه کار می‌کند؟ (نمونه‌های واقعی)

در پاسخ به عزیزی که موفق به استفاده عجیب از قانون جذب شده، شفاف‌تر و صریح‌تر از همیشه قانون جذب را باز می‌کنیم و به سوالاتی که در طول تمام این سال‌ها همیشه شنیدیم شفاف پاسخ داده شده. چرا جذب‌های بزرگ برای افرادی که ارزش بالایی هم برای ارائه ندارند اتفاق می‌افتد؟ و چرا گاهی با وجود سرمایه‌گذاری اوج تعهد، زمان و انرژی دچار جذب معکوس می‌شویم؟
مطالعه و تماشا
قانون جذب برای ازدواج

استفاده از قانون جذب برای ازدواج – چگونه همسر دلخواه خود را جذب کنیم؟

آیا قانون جذب برای جذب انسان نیز صادق است؟ آیا می‌توان جذب همسر ایده‌آل و ازدواج داشت؟ بله، اما موضوع پیچیده‌تر از آموزه‌های مرسوم قانون جذب است. جذب انسان مانند اشیا نیست. به طور کل فرمول دیگری دارد اما اجرایی‌ست. ما نمونه‌های جذب بسیار بزرگی در کارنامه داریم. این قسمت از برنامه‌ی رادیو طرح طلایی، به پرسش عزیزی اختصاص دارد که خواهان بازگشت به رابطه و استفاده از قانون جذب برای جذب نه تنها رابطه، که ازدواج است.
مطالعه و تماشا
روانشناسی زرد چیست؟ کوچینگ چیست؟

❌ روانشناسی زرد چیست و روانشناس نما کیست؟ یک صحبت متفاوت از مفهوم “زرد”

اصطلاح روانشناسی زرد با انتشار یک لیست جاهلانه از سازمان نظام روانشناسی بین مردم باب شد و نگرانی‌هایی به وجود آورد. اصطلاحی بدون ریشه که بعد دیگری از سواد پایین اساتید و تحصیل کرده‌های ایران را نمایان کرد. در کل دنیا هر کسی جایگاهی دارد، به جز کسی که خبر از این جایگاه‌ها ندارد. سخنران انگیزشی وظیفه‌ی مشخصی دارد؛ یک کوچ وظیفه‌ی مشخصی دارد.
مطالعه و تماشا
چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم؟ راز ایجاد ارتعاش پول

💵 چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم؟ راز منبع ارتعاش ثروت – ارتباط ذهن پولساز و زندگی لاکچری

این‌جا از مهم‌ترین راز ایجاد ارتعاش ثروت در زندگی صحبت می‌کنیم. راز سرپوشیده‌ای که ارتباط زیاد به ذات یک برند لاکشری داره. چطور یک ذهن ثروتمند بسازیم؟
مطالعه و تماشا
چگونه عشق خود را فراموش کنیم؟ ۱۱ راهکار ساده و تضمین شده - طرح طلایی علی عربی

🖤 چگونه عشق خود را فراموش کنیم؟ ۱۱ راهکار ساده و تضمین شده

همه می‌دانیم که فراموش کردن عشق قبلی کار دشواری است، دلایل زیادی گاه باعث می‌شوند رابطه به شکست بیانجامد: بعضی روابط از ابتدا محکوم به شکست هستند، بعضی‌ها طی سال‌ها آنقدر نادیده گرفته می‌شوند که کار از کار می‌گذرد و اصلاحشان ناممکن می‌شود و تعداد کمی را هم توفانی سهمگین به ورطه‌ی نابودی می‌کشاند. این‌جا با راهکارهای ساده اما ضروری برای فراموش کردن رابطه و عشق گذشته با ما همراه شوید.
مطالعه و تماشا
دوره کوتاه و رایگان قانون جذب ثروت علی عربی

دوره‌ی رایگان جذب پول و آموزش قانون جذب ثروت علی عربی: راهکارها و دروغ‌های قانون جذب

هیچ مفهومی به اندازه‌ی قانون جذب دروغ و سوءاستفاده نداشته. تا به امروز صحبت زیاد و متفاوت از قانون جذب چه در ویدیوهای رایگان و چه در 40 ساعت محصول داشتم و این‌جا نیز در این نیم ساعت، به شکل یک دوره‌ی کوتاه و فشرده با نتایج حاصل شده طی سال‌ها صحبت جامع و چکیده‌ای دارم که هم برای افرادی که توانایی شرکت در دوره‌ها نداشته‌اند یک مقوله و دیدگاه متفاوت باز کرده و هم برای شرکت کنندگان تکمیل کننده و انگیزه بخش هست.
مطالعه و تماشا
دوره رایگان بازگشت به عشق و بازگشت به رابطه علی عربی

دوره‌ی رایگان بازگشت به عشق – بازگشت به رابطه بعد از جدایی با علی عربی ❤️‍🩹

این مطلب و ویدیو حاصل نتایج پرافتخار محصول بازگشت به عشق و هزاران ساعت کوچینگ خصوصی‌ست و به جرأت کامل‌ترین و جامع‌ترین منبع در این مبحث به شمار می‌رود. این‌جا در این نیم ساعت صفر تا صد محبث بازگشت به رابطه، راهکارها و اشتباهات باز گشته و در کنار صحبت و مروری با شرکت کننده‌های بازگشت به عشق، صحبت‌های تازه با افرادی هست که امکان شرکت در این دوره و همراهی برای‌شان فراهم نبوده.
مطالعه و تماشا
راز موفقیت ثروتمندان در زندگی امروز (ضرورت برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه برای ثروت)

راز موفقیت ثروتمندان در زندگی امروز – ضرورت برنامه‌ریزی ناخودآگاه در کسب ثروت

ثروت پیش از هر استراتژی پول‌ساز، حاصل یک ذهن ثروتمند هست. این‌جا در عین باز شدن ضرورت برنامه‌ریزی ناخودآگاه و تغییر باورهای مالی پیش از هر اقدامی در زندگی، هدف از حضور ما رو متوجه می‌شی. هر آن‌چه که امروز هستی، حاصل برنامه‌ریزی ذهن ناخودآگاه تو هست. برنامه‌ریزی اون بخشی که رفتارهای ناخودآگاه تو رو هدایت می‌کنه و 99 درصد رفتارهای ما ناخودآگاهه. بدون یک برنامه‌ریزی دوباره هیچ آموزش و مهارتی برات جوابگو نیست؛ چون اولین پله، ایجاد یک باوره.
مطالعه و تماشا